Digital medlemsträff 19 nov 2020

Välkommen, här hittar du information som du använder under den digitala medlemsträffen 19 november 2020.

Vill du läsa mer om träffen klicka dig vidare hit.

  • Agendan för dagen hittar du här: Agenda
  • Fråga 13:30
    Vad vill du veta mer om?? Det är medlemmarna önskemål som styr innehållet på föreningens medlemsträffar. Och för att innehållet ska bli precis det du har önskat dig är det viktigt att du framför dina önskemål.
    Länk till svarsformulär: Klicka här  
  • Diskussionsämnen 15:00-16:00

    1) Hybridteam – några medarbetare digitalt och några på kontoret

            Samverkansverktyg
            Hur vet man vem som är vart?
            Mötesteknik  dvs hur man håller och agerar?
            Hur har kommunikation och dialog internt förändrats iom hybridteam?  
    Inom teamet och med andra delar av verksamheten
            Nya krav på teknisk utrustning?

    2) Kundservice på distans

            Vad kunde vi ha gjort bättre?
            Vad funkar bättre idag än tidigare?
            Har distansarbete påverkat era svarstider eller andra mätetal på något sätt?
            Hur hanterar ni kommunikationen medarbetare – chef?
            Hur gör ni för att uppmärksamma framgång?
            Teamkänsla

    3) Hemmakontoret –

            Digital miljö, ergonomi, belysning, akustik och andra fysiska förutsättningar
            Många och långa videomöten
            Möten med kund – första intrycket, vad krävs av hemmakontoret för bra och professionella
    kundmöten?

Rulla till toppen