Om oss

Solidus eCare Usergroup är en idell förening vars syfte är att öka kundnyttan för de företag och organisationer som nyttjar contact center applikationer från Mitel.

Grunden till användarföreningen lades av ett antal Svenska företag som under åren insett vikten och nyttan av samarbete kring contact center frågor. Handelsbanken, Skatteverket och H1 Communication är några av de företag som alla använder samma tekniska lösningar och som på varsitt håll samlat många års erfarenhet men samtidigt uppskattar en dialog med andra användare. Föreningen har sin utgångspunkt i Mitels produkter men begränsar sig inte enbart till dessa. Exempelvis så kommer föreningen även omfatta kringprodukter/system så som WFM, Statistik, Inspelning och andra användbara verktyg för föreningens medlemmar.

Visionen med användarföreningen är att sprida information om Mitels contact center produkter till befintliga och nya kunder för att på så sätt förbättra nyttjandet, men även stärka produkterna i form av idéer och krav på ny funktionalitet.

Föreningen är öppen för alla som på ett eller annat sätt arbetar med någon av Mitels contact center produkter. Mer information finner du under länken medlemsskap

Rulla till toppen